KPSS Genel Konular 


 
Mesaj/Yorum Konusu Seçiniz:
Buradaki mesajlar 2010 KPSS sonuçlarından önceki mesajlardır. Bu mesajlar arşive alınmıştır 
"KPSS Genel Konular"
GönderenKonuMesaj-Yorum-Haber
!syankar
19.09.2008 21:57:06
tarihtarihten nefret edioooooooom :(
nil
19.09.2008 22:13:21
axşans birascık bizm elimzde.eer çalıştısn sorn yok.bence bi 2006 yılında çıkmş sorulara bak tabi bakmadysn ben şuan öle yapıorum.genel yeteneği bitrdm genl kültr çözcem şmdi.
banu
19.09.2008 22:16:17
yhaaaaaaaaaayha duz lise mezunuymm matematigim kuwwetlii fula yakin yapsamm 80 ciwari yapsam bi yere atanamazmiyim yada 150 sorudann kac net yapmam lazim tarih sifir bu arada poff yardim edin yhaa herkes bişi atiyoo duzgunce uzun uzun yazinnnnnnnnnn
ah bi kazansam
19.09.2008 22:20:31
son iki gece herkese bol sans
stres
19.09.2008 22:27:58
teşşekürlerrrrrrrrrrsafran ve babameslek çok teşşekür ederim cewapınız için herkese başarılar diliyorum...allah a emanet olun inş.kazanırz.......... başarılar ... inş...sınawdan sonrada düşüncelerinizi yazarsınız ...... tekrar teşşekür edrim.........= ]
özz
19.09.2008 23:19:33
umudunuz tükenmesinarkadaslar sız elınızden gelenınen ıyısını yapın kıtapcıqı actıqınızda sorulara boyun eqmeyın bızler en ıyısını yapabılırız.benım hala umudum war.ınanmak basarmanın yarısıdır:)
safran
19.09.2008 23:27:27
stresbişiy diil stres. arkaşlar olmusuz sölemiyorz sadece düz liseli arkadaşlar biraz daha gayret göstersin dioruz drumlar ortada . ama imkanszda deil şans da ana etmen bu hususta...
!syankar
19.09.2008 23:29:40
banuslm banu tarih sıfırsa isin zor kardes.benimde tarihim pek yoktu calıstım simdi baya net yapıyorum tarihten.ama senin dedigin gibi 80 civarı bisey cok zor.bi 120 net üzerine cıkman lazım.allah yardımcımız olsun..
!syankar
19.09.2008 23:36:23
nilya nil kardes calıstık tabiki ama tarih iste sonucta karısıo hepsi birbirine ve bu nefret ettiriyo beni tarihten..ama herseyin hayırlısı.rabbim insallah herkesin gönlüne göre verir..herkese bol sanslar..dualarınızla..
safran
19.09.2008 23:42:21
tarihhhmalum tarih yıldırıo ama sadece dişimzi biraz sıkalım arkdaşlar . gerçi sıka sıka dişte kalmadı yaaa .. neyseki bu yılda oldukça personel alımı olucakkkkkkkk şansımızı kendimiz yaratalımmm
nil
19.09.2008 23:46:38
......ya geçen yılın sorulrnı az önce çözdüm.genl ytnk 70 net ama genl kültr kötü yani 45 net puan 84 gbi bişi oluo.tabi buda bana yetmio....
nazlı
19.09.2008 23:47:42
bişey bilmiyommrb herkese şimdiden kolay gelsin ya ben bilgisayar prog. olarak mezun oldum ilk kpss ye giricem hiç bi bilgim yok en az kaç puan almam şart cvp yazarsanız sevinirim ve bu dalda alım çok olurmu tşk
!syankar
19.09.2008 23:48:46
genel kültürbizi batıranda genel kültür olacakya zaten :) daha dogrusu tarih batıracak.herseyin hayırlısı arkadaslar insallah istedigimizi alırız..
!syankar
19.09.2008 23:50:05
nazlınazlı inan yardımcı olmak isterdim ama malesef bi bilgim yok ama pc prog.mezunuysan alım coktur bence sadece tahmin ama yanıltmayım seni ben..
özden
19.09.2008 23:54:42
bittimya hiç matematik yapamıyorum genel klültür ve türkçe iyi ama hapı yuttuk netler batıryo çok moralim bozuk çokkk
safran
19.09.2008 23:55:00
ihtimali yokmuarkadaşlar 29 mart 2009 da yerel secimler war bildiğim kadarıyla geçn yılda genel secim öncesi bildiğinz gibi oldukça alım wardı bu kezde bence öle olucak... herkse bol şanss...... yüksek tutalım morllerimizi ;)
vieri_turkey
20.09.2008 00:14:49
nazlı arkadaşımnazlı arkadaşım bende bilgisayar programcılığı terkim. programcılık olarak kpss ile pek fazla iş imkanı yok ama eğer 10 parmak klavyen iyi ise 70 puan üzeri al ve adliyede açılan sınavlara gir derim. hiç yoktan iyidir. allah yar ve yardımcınız olsun.
sorust
20.09.2008 00:48:32
tskpuan hesaplama için tesekkürler
xanadian
20.09.2008 00:54:06
kpss de hangi testi cevaplıcazarkadaşlar ben kamu yön. mezunuyum.kamu yönetiminden sınava giren bir aday hangi testleri cevaplayacak veya uluslararası ilişkilerden sınava giren hangi tesleri cevaplayacak.hangi testlerden yaptığı sorular kişinin hangi puanını belirleyecek 120 puan var
zeytin
20.09.2008 01:03:18
ilk girişmrb arkadaşlar ben kpss ye ilk kez giriyorum ortaöğretim ve matemetik berbat eğer hiç çözmezsem mtmatik ne olacak bana cevap verirseniz çok sevinirim
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204  205  206  207  208  209  210  211  212  213  214  215  216  217  218  219  220  221  222  223  224  225  226  227  228  229  230  231  232  233  234  235  236  237  238  239  240  241  242  243  244  245  246  247  248  249  250  251  252  253  254  255  256  257  258  259  260  261  262  263  264  265  266  267  268  269  270  271  272  273  274  275  276  277  278  279  280  281  282  283  284  285  286  287  288  289  290  291  292  293  294  295  296  297  298  299  300  301  302  303