KPSS Genel Konular 


 
Mesaj/Yorum Konusu Seçiniz:
Buradaki mesajlar 2010 KPSS sonuçlarından önceki mesajlardır. Bu mesajlar arşive alınmıştır 
"KPSS Genel Konular"
GönderenKonuMesaj-Yorum-Haber
denizz
21.09.2008 08:47:05
branş bazında sıralamapardon ben bişey öğrenmek istiyorum. branş bazında kpss sıralamalarına baktımda ben sosyal hizmet mezunuyum. bizim branşımızda toplam 580 civarı sınava giren gözüküyor. şöyle bi durum var bizden o sayıda mezun olan yok zaten. bu sıralama neye göre yapıldı
şeyhmus
21.09.2008 11:57:27
kaç kişiönlisanstan kaç kişi alınacak bılgısı olan varmı????
kpssgözümüye
21.09.2008 12:03:31
ortaöğretim/ön?lisans tabanortaöğretim/ön?lisans taban puanları kaç arkadaşlar???????????
scorpion
21.09.2008 12:06:56
herkese geçmiş olsunsıra artık bende 14,30:d
meçul_gaz
21.09.2008 12:17:57
..arkadaslar 2008 baraj ne olur
cicikıs
21.09.2008 12:23:47
slmmm bende bugün girdim inşallah ii gelir arkadaşalr yaaaaaaa
must109
21.09.2008 12:25:31
puanla gider miyimarkadaşlar ben 81 gibi bi puan bekliyorum bi yer gelir mi lise mezunuyum bilgisayar teknisyeni.tşk
tiirk
21.09.2008 12:26:12
herkese geçmiş olsunarkadaşlar sorular ne zaman açıklanır bilgisi olan var mı?
tiirk
21.09.2008 12:30:44
must109arkadaşım seni kırmak gibi olmasın ama bi yere yerleşmen imkansız gibi umarım puanlar düşerde yerleşirsin ama sınav kolay sayılırdı düşeceğini sanmıyorum
supurqesiz_cadi
21.09.2008 12:31:52
olamazzzyha ben kpss puan hesaplama 2006 da 72 almisim 2008 de deqisiklik olurmuyha aciklama yapabilirmisiniz..
serınkanlı
21.09.2008 12:38:08
gecmıs olsunarkadaslar mrb ben ısmail 85 puan baklıyom acaba yerlesır mıyım sızce
4
21.09.2008 12:39:07
14
gizo
21.09.2008 12:47:48
vakit geldi!!az sonra evden çıkıcam ve sınava gidicem çok heyecanlıyım inşallah sorular zor olmaz.herkeze bol şanslar,bu arada liselere bu yılın şampiyonu kim dıye sormuşlar cvp ispanya.
cicikiz_21
21.09.2008 12:48:02
slmmewt ben geldim sınaw sprdi yhaa inş. sonuçta ii olucak :d
90 puan
21.09.2008 12:48:22
acaba?lise mezunuyum 2006 hesabina gore 90 puanla bir yere atanirmiyim?
nil
21.09.2008 12:48:45
...arkdşlr ya acaba sonuçlr nerde we ne zmn werlr bi bilgisi olan war mı?sınavım ii gbi geçti çok mrk ediorum cvplrı.....
asigenc
21.09.2008 12:56:24
......?arklar hepinize gecmis olsun sınav fena deildi ama genel kultur hep bilgiye dayalıydı ben gen. yet. 70 gen. kut. dende 45-50 bekliyorum
ramses64_79
21.09.2008 13:01:00
bi da tövbesabah akşam çalışmama rağmen bu sefer bu iş olmazsa bi daha sınava girmeyeceğim yeter artık gına geldi ömrümüz sınavlarla geçiyor.mezarda bile soru soruyolar adama.harbiden yeter herşey gönlünüzce olsun arkadaşlar
hemşireler
21.09.2008 13:05:20
bizde atanalım............__________?biz lise mezunu hemşireleriz inş bu atamalarada iyi puanb alıp atanabiliriz 6 bin hemşire atanacakmış diye duyduk çok mutlu ve umutluyuz diğer arkadaşlarımızında devlet memuru olması dileğiyle.....
6523
21.09.2008 13:06:28
ıyyyyyya bu sınav iğrençti ölmek istiyorum
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204  205  206  207  208  209  210  211  212  213  214  215  216  217  218  219  220  221  222  223  224  225  226  227  228  229  230  231  232  233  234  235  236  237  238  239  240  241  242  243  244  245  246  247  248  249  250  251  252  253  254  255  256  257  258  259  260  261  262  263  264  265  266  267  268  269  270  271  272  273  274  275  276  277  278  279  280  281  282  283  284  285  286  287  288  289  290  291  292  293  294  295  296  297  298  299  300  301  302  303