KPSS Genel Konular 

"KPSS Genel Konular"
GönderenKonuMesaj-Yorum-Haber
coğrafyacı
15.08.2012 11:16:28
puanlarinşallah iner puanlar da atanırız..bir umut bekliyoruz..
ysfhashacp
15.08.2012 11:35:21
edebyahu ve edebliler2011 puanım 81,4 sıralama hakkında tahminin ya da bilgin var mı
sosyal35
15.08.2012 12:31:18
tercih rehneriarkadaslar isinize yarayabilecek bir site kpsstercihim . com
sosyal35
15.08.2012 12:33:27
sosyal33'eçok ama çok iyimsersiniz hocam
tarih06
15.08.2012 13:40:40
trhçiformasyonum var ve 81,849 tarih 322. tarih öğretmenliği 115.sıradayım
albatros
15.08.2012 13:42:42
brans alimi artacakmisbugun trt deki ozel gundem programina temel egitim g.muduru konuk olmus ve atamalarin brans agirlikli olacagindan bahsetmis
sosyal 76
15.08.2012 14:17:32
sos.33'esosyal 33 senin ağzın ne söylüyor kurban olduğum?şakaysa yazık günah bize.nereden biliyorsun 75'e düşeceğini?kesin kaynak neresi ki?
sosyalci33
15.08.2012 14:36:16
şşşubat ataması ile birlikte çok yüklü bir alım olacak en kötü ihtimal 75 görür deniliyor dualarımız da bu yönde zaten
sosyal 76
15.08.2012 15:07:50
çaresizdualarımız evet öyle,şimdi ben de inanmaya başladım sanırım.allah büyük,neden olmasın?en kötü ihtimal dediğine göre daha da düşebilir sanırım.zaten normalde 40 bin alımın 10-12 bin kadarı sınıf oluyordu.sınıf için ayrılan kontenjanlar sos.fen... ayrlc glb
sosyal33
15.08.2012 15:25:52
5binsubat ile birlikte 5bin olursa 75 görür eskiden sınıfcılarda bizden 2 puan düşük ile kapatıyordu bir 5bin alım oldu 69 gördüler bizde 75 görebiliriz alım ii olursa ama ii deyipde 1 ise onların ii alımı alıp münasip bir şey yapsınlar onu
sosyal35
15.08.2012 15:30:12
sosyalci hocalarımasınıf öğretmenliğinden kısılan kadroların coğu din bilgisi ve pdr branslarına kaydırılacak.. çok fazla umutlu olmayalım derim puanım 76. ben şubat atamasında oda olursa eğer 77 lerde kalacağını düsünüyorum 77-81 arası çok büyük yıgılma var
sosyalkpss
15.08.2012 15:32:56
sosyalci33 eatma recep derim. sosyal35 in dediği gibi sınıfçılardan kalanları pdr ve özellikle din kültürüne verirler. bizden en fazla taş çatlasa 2000 alım olur. gerisi hayal. 79 ve üzeri olanlar atanır gerisi başka bahara der. 77 alan ben gibi:(:(
sos 76
15.08.2012 15:38:55
....ark. sınıf kon. pdr'ye nasıl kaydırılsın?onlar derse girmiyor ki?sınıfçıların girdiği derslerin bazılarını seçmeli ders yapıp sos.fen atayacaklar onun yerine.bunu bana sınav öğle arasında gözetmen dedi.yaşı büyük işin ehliydi.4+4+4 ten dolayı.
sosyalkpss
15.08.2012 15:40:16
sos 76 yapeki sana başka ne dedi bu gözetmen. yani bizim bölümden takriben kaç alım olur falan bişey dedi mi?
soysl 76
15.08.2012 15:45:04
.....hayır kon. hakkında bir şey bilmiyordu.sınav baş. yap. foto çeken hoca da sınıf alımı olmayck dedi.yani pdr ve din de çok atayacaklar ama onlar sınıf kon. alakalı değil.toplamda 5 bin alım olursa bizden 75 üstü gider kesin.
sosyalkpss
15.08.2012 15:49:36
sos 76 yakardeş hayal hepsi hayal. benim gibi 77 alanın ne ümidi olabilir ki bu seneki atamalardan. en fazla 2000 alım olur derim ve bizede yine kahrolası kpss artı alan sınavına hazırlanmak kalıyor. yani düşük puan alanların saçmalamasıdır bence 4bin-5bin alım.
sosyal35
15.08.2012 15:50:10
sosyal 76 yahocam sen ne demek istediğimizi anlamadın. biz boşa çıkan sınıfcıların akıbetinden bahsetmiyoruz. 8 bin cıvari din 5 bin civari pdr ci atanacak deniliyor. kısacası 40 bin içinden aslan payını eskiden sınıfcılar yiyordu şimdi bu iki branş yiyecek.
sos 76
15.08.2012 15:53:54
....siz sos. 33 inanın.sınıf kon.ını sos.fen... gibi branşlara kaydırabilirler sadece.ilk öğr. mat bide işte.ancak kime kaç kişi düşer onu bilmiyorum.sınıfın girdiği derslere bu 3 branştan başka hangileri girebilir ki?yok başka zaten bence.
sos 76
15.08.2012 15:57:31
...pdr ve din alımı da çok olacak evt ama sınıfçıların girdiği derslere onlar girmeyecek bence.muhterem zaten din ve pdr iyi ataması olan branşlar.sınıf. girdiği dersleri seçmeli yapıp onun yerine bizden çok alım olacak bence.ama kaç olur onu bilmiyorum.
y.anıl can
15.08.2012 16:01:43
bilgisayar işletmenliğiselamlar meb'ten aldığım 160 saatlik bilgisayar opr işletmenliği kursu belgesi kpss de atamalarında bulunan bilgisayar işletmenliği sertifikası yerine geçiyormu,yani tam ibare bu mu?
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52 53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155